Tråd: Nyrestein?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 19:47   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Nyrestein?

Hei Lotusia!

Ser du har en del du lurer på og er forvirret og utrygg mht helsa di. Det var jeg også lenge, det er tøft å være syk og ikke få noen skikkelig hjelp. Men etter at jeg begynte å gå til akupunktur føler jeg at jeg er i gode (og kvalifiserte) hender.

Mange av de tingene du er plaget med er ting jeg også har. Jeg vil tro det er en sammenheng mellom alle sammen.

Jeg vil råde deg til å gå til akupunktør. De har like lang utdannelse som lege og vet mye mer om sammenhenger mellom ting i kroppen, og behandlingen er mye mer skånsom og spiller på lag med kroppen. Du har nok en ubalanse som vil ta tid å rette opp, men akupunktur vil sannsynligvis kunne hjelpe deg.

Nå vet jeg ikke hva akupunktur koster i Australia, men jeg vil råde deg til å investere i dette for å bli bedre. Det er så slitsomt å gå rundt sånn som du gjør nå ...

Masse til deg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat