Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 08:41   #17
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Fortreffelige matvarer

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva slags grønnsaker inneholder de?
Jeg syns det er enklest (og best) å kjøpe grønsakene ferske på f.eks innvandrerbutikker, for da slipper jeg å bruke tid på å plukke ut de tingene jeg ikke kan spise og det er lettere å beregne vekt enn på de frosne.

De har to forskjellige, men den som er greiest for oss innehoder blomkål, broccoli, sukkererter, bambusskudd, purre, paprika og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på. For meg er dette genialt, for jeg hater å arbeide med friske grønnsaker. Derfor lager jeg nesten aldri salat heller, men plukker meg gjerne en god en på Meny en gang eller 2 i uka. Salatbaren der er kjempefin, i hvert fall her jeg bor.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat