Guro: DEN var bare helt fortreffelig!!! Digger sånne kloke morsomme vitser!!
Tenkte jeg måtte bidra litt til t usen tråden når jeg er innom som snarest. Egentlig sitter jeg å lager jule kort, men det er greit av og til å skrive ned hvor mye man har gått ned, før man går ned igjen i hobbyrommet og fortsetter med dagens produksjon. Imens venter jeg også på gubben i huset som har den flotte oppgaven foran seg å måke hele oppkjørselen. For DET gidder jeg ikke risikere ryggen min på. Ære være mannen sier jeg! Hva skulle man gjort uten han når snøen kom!! Og som vanlig er det totalt snøkaos på veiene på østlandet i dag. Østlendinger må jo være en egen rase tror jeg. Men litt mindre IQ enn andre. For det skjer jo det samme hver bidige gang snøen kommer. Alle står å stirrer opp mot himmelen og lurer på hva det hvite som daler ned er for noe. Alle panikk-skifter dekk. Akkurat som det ikke har vært tid til det før. Og måkebilene, kommunene... ja, de er akkurat like sjokkerte og handlingslammede som de pleier å være. Ingenting blir måkt, f ullt kaos. Måkebilene bryter sammen.
Har ennå ikke fått måkt veien foran husene her. Så kanskje vi snør inne snart. Da får dere sende ut letemannskaper en gang om noen måneder. For jeg har harryhandlet mat nok til å vare noen måneder. Men etter det er jeg redd det kan bli litt magert her.
Snøhulehilsner fra meg