Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 11:10   #12
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan fotsoneterapi her inne?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.


Så et annet spørsmål, kan man helbrede fysiske ting i kroppen om man "ordner opp" i føttene? Om jeg f.eks masserer bort det ømme i foten, at jeg blir bedre i halsen da? Eller går det mest den andre veien? At føttene er "symptomer"?

Ja, det kan du

Opprinnelig lagt inn av linken Anne la inn

Ved trykkmassasje på reflekssonene kan hele organismen påvirkes: indre organer, hormonsystem, muskel- og skjelettsystem, sanseorganer osv. Soneterapi stimulerer de indre organers funksjon, løser opp blokkeringer og øker blodsirkulasjonen. Ved å massere reflekssoner kan blokkeringer og stagnasjoner løses opp slik at den naturlige sirkulasjonen av energi, blod og lymfe opprettholdes og kroppen regenereres mere effektivt.

Fotsoneterapeutene mener altså at når det oppstår sykdom i et organ eller i et område av kroppen, vil det føre til at tilsvarende soner på føttene blir ømme ved trykk. Ved trykkmassasje på de sonene, kan den aktuelle sykdommen lindres.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat