Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 11:37   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan fotsoneterapi her inne?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Så et annet spørsmål, kan man helbrede fysiske ting i kroppen om man "ordner opp" i føttene? Om jeg f.eks masserer bort det ømme i foten, at jeg blir bedre i halsen da? Eller går det mest den andre veien? At føttene er "symptomer"?

Så lenge jeg kan huske og fram til jeg var 13-14 hadde jeg nærmest kronisk blærekatarr. 5-6 ganger i året minst, og som regel skikkelig hardt angrep. Sommer eller vinter spilte ingen rolle.
Så begynte jeg hos fotsone terapeut, og etter 6-7 behandlinger fikk jeg et intenst angrep (hun hadde advart mot det) og etterpå har jeg (bank i bordet!) ikke hatt det. På 17 år.
Så ja, man kan ordne opp kroppen via fotsoner.
Min mors kusine har blitt terapeut nå i voksen alder, og hun har allerede hjulpet flere barnløse med å bli gravide, som helsesektoren hadde gitt opp. Samt kurert utallige halsvondter, ryggvondter osv.