Sv: Nyrestein?
Tusen takk for tips og omtanke Frøy! Husker du hjalp meg masse da jeg først kom inn hit, før leger hadde skjønt noe som helst, og det har jeg satt kjempe pris på!
Har absolutt tro på at akupunktur kan hjelpe, men føler litt at jeg drukner i ting jeg må gjøre for tiden. Det virker så selvsagt at man må prioritere helsa, men det er ikke så lett å sette all tid i den i praksis.. skal ha det i bakhodet ihvertfall, og se hva jeg får gjort i ferien- er ikke så lenge til.. så har jeg en del tester jeg skal gjøre først for å finne ut mer. Har jo vert ganske sikkert på at det er candida allergi fra begynnelsen (jeg har jo hatt innfeksjoner, og jeg veit dietten hjelper meg mot hva jeg reagerer på) men nå begynner folk rundt meg å snakke om ME pga. Bergensvannet, og diverse ting. Skal hvertfall ta en test på det, og ta en hårannalyse test også, men først og fremst en ultralyd, så skal jeg se hva jeg får tid til.
Å stå i fagene jeg tar hadde også vert en fin ting, men det får gå som det går. Kan ikke sette helsa helt på vent heller.
Igjen tusen takk for kloke råd blir satt stor pris på!
Lotusia 
|