Sv: Den beste fettforbrenning?
Opprinnelig lagt inn av Monix, her.
Hei
jeg er begyndt at trene i forbindelse med at jeg spiser med lindberg principper.
Lurer på hvordan jeg skal forbrenne mest . Jeg har trenet en time på løbebånd de sidste par dage. og derefter nogle mave øvelser ( det er det jeg har mest brug for da jeg er sanger ). Jeg har en ide om at det er bedst kun at træne fedtforbrenning og så vente med at trene muskler til man har fået tabt det man skal. har trenet meget hårdt før og der trenede jeg en masse muskler med hadde svert ved at tabe meg?
Er dette helt feil?
Altså bare at trene fedtforbrennig og mave muskler? Vil gjerne have mest muligt ut av trening som jeg bruker ca 1,5 time på en 3-4 gange i uken.
Er der nogle som har et forslag eller erfaring med dette?
Monika
Jeg hadde desverre ikke tid til å lese hva alle andre har svart her, men du bør definitivt trene både aerobisk og anarobisk (styrke) for å oppnå maksimal fettforbrenning uten å redusere muskler. Da vedlikeholder du muskler samtidig som du blir kvitt fett. Hvis du ikke gjør begge deler, så vil du redusere muskler samtidig som du reduserer fett, og du blir "lurt" på vekta.
|