Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 07:39   #4
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Noen på egenkomponert her?

Opprinnelig lagt inn av Sondre

Bedre uten brød? Kan noen vennligst overbevise meg om hva som er galt med litt brød? Jeg får ikke i meg så veldig variert kost og får ingen kjøtt i meg så jeg har behov for tilskudd av blant annet proteiner.

Det jeg ser på som positivt med brød er fiberen det inneholder. Spiser gjennomsnittlig en og en halv brødskiver om dagen.

Er det så mye proteiner i brød da?? Er det ikke bedre å bruke feks bønner og linser som proteinkilde når du er vegetarianer? "vanlig" brød gir jo denne blodsukkerstigningen, for den inneholder ogte fint mel. Fiber kan du få ved å spise mat med feks kruskakli i, eller grønnsaker som feks brokkoli, som gir deg et stabilt blodsukker... Men det er også viktig å tenke på at et variert kosthold er viktig