Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 07:54   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen på egenkomponert her?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Bedre uten brød? Kan noen vennligst overbevise meg om hva som er galt med litt brød? Jeg får ikke i meg så veldig variert kost og får ingen kjøtt i meg så jeg har behov for tilskudd av blant annet proteiner.

Det jeg ser på som positivt med brød er fiberen det inneholder. Spiser gjennomsnittlig en og en halv brødskiver om dagen.

Folk er seff forskjellige, men "litt brød" for meg, betyr dager med oppblåst mage og kløe.
Folk reagerer forskjellig som sagt, men mange her inne har problemer med blodsukkeret i tillegg, og det finnes enda ikke mange brød i butikken som ikke inneholder raffinert mel i en eller annen grad. I kroppen så blir det omdannet til sukker. Så det er det som kan være galt med litt brød

Fiber får du også fra grønnsaker altså.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat