Sv: Billig sydentur for en person i juni?
Jeg så et program som handler om det du snakker om DJW. Det var snakk om forskjellene i markedsføring mellom f.eks Tyrkia og mer vestlige land som Norge. De eier ikke samme kjøpekraft som oss, og er et relativt fattig land, turister betyr mat på bordet for dem. Det er en ting. En annen ting er at om du ser deg rundt i det ganske land, så er vi påprakket reklame fra alle kanter, på alle vegger, busstopper, hver halvtime på teven, hver eneste lille krik og krok er en markedsføringsplass.
I land som Tyrkia vil det ikke være økonomisk anledning til å reklamere for egne varer og tjenester i samme grad. Det er like mye mas om gode produkter, billige produkter etc (om ikke mer her hjemme) det er bare andre og mindre statiske måter å presentere det på.
Jeg sier ikke at det bare er feil å tenke sånn, jeg selv blir stressa av ivrige selgere bare på f.eks Youngstorget (av typen "kan jeg ikke bare få lov til å kikke i tjue sekunder på den t-skjorta uten at noen kaster seg over meg?).
Men en ting jeg lurer litt på... Hva er galt med transseksuelle? Hva er det som får deg til å si "æsj" til det??

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|