Tråd: Majones
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-04, 22:51   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Trodde jeg hadde en innmari god ide her, - isteden for den dyre avocadoolja - og så koster extra virgin oljen min det samme !! For 250 ml. 25 ml må være trykkfeil - Det finnes ikke så små flasker med olje !! Men den er god på smak og passer godt i majones den også.

L'uliveto de Daunia -Olio Extra Vergine di Oliva - Gusto delicato (anbefalt av MHM og best i test i et eller annet ukeblad)

Hvis man først skal lage majones selv mener jeg man bør spandere på en skikkelig god olje. Og den MÅ iallefall være kaldpresset, ellers kan man like godt kjøpe ferdig majones !