Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 10:14   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Andre helsegevinster eller endringer enn vektreduksjon?

Aiai! Dette er en tråd etter mitt hjerte

• Sover mindre og jevnere enn før, og ikke lenger noen våkenetter heller (sjeldnere jeg trenger ettermiddagslurer, og å sove hele dagen -spretter opp om morran -klar til dyst)
  • Jevnere humør, færre svingninger, langt mer rasjonell, tåler mer følelsesmessig press, færre tårer!
  • Magen min er ikke lenger en tromme, og jeg går ikke rundt og raper og promper i hemmelighet !
  • Jeg har ikke hatt migrene siden september (oppstart) halleluja!
  • Mer kreativ på kjøkkenet
  • Glattere hud på kroppen (ikke så mange nupper på armer og bein som før)
  • Bedre sexliv (, ja det er faktisk sant, av flere årsaker enn at jeg liker kroppen min bedre)
  • Fått gode venner gjennom forumet, og en unik mulighet til å tute folk ørene fulle uten at noen synes jeg maser, hehe.
  • Fått stor kunnskap om ernæring
  • Påvirket andre mennesker med vektproblem i en god retning
  • Høstet langt større anerkjennelse for mitt ytre
  • Trolig tatt en avgjørelse for min egen helse som vil gangne meg og vare livet ut
  • Har nesten ikke vært plaget av pollen i år, og i hvert fall ikke den kjipe eksemen på hender og bringe som jeg er vant til!!
Dette er hva jeg kommer på i farta. Jeg mener det er mye mer, men jeg kommer ikke på noe nå.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat