Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?
Opprinnelig lagt inn av token, her.
Ah-ha, det ante meg
Jeg har vel spist som de fleste på lavkarbo. Spiser imidlertid mye kebab og taco. Blir aldri lei av det 
En vanlig dag ser slik ut:
- Egg og bacon til frokost + smoothie (helst blåbær, som tilfører masse antioksidanter som hjelper på restitusjonen). Spiser bare frokost hvis jeg er sulten. Hvis ikke tar jeg en kopp kaffe for å speed'e opp forbrenningen.
- Til lunsj spiser jeg OFTE bislett kyllingkebab og andre kebab varianter (kebabsjappa ligger beleilig til rett ved skolen), uten brød selvfølgelig. Ellers går det i lunsjkaker og salat. De nye kyllingvingene på Deli er også midt i blinken.
- Til middag spiser jeg ofte taco, ikke med brød eller mais. Ellers går det mye i kyllingfilet. Billig på kiwi, og kan kombineres med masse forskjellige kryddervarianter.
Liker å ha det enkelt. Ikke mye hokus-pokus. Ellers tar jeg omaga 3, e-vitamin og multivitaminer. Før og etter trening går det ofte i proteinshake, myse+kasein. Jeg bruker også proteintilskudd de dagene jeg ikke jeg har fått i meg nok, eller vil erstatte et måltid.
Det jeg merker meg med dette er at du spiser en del mindre fett enn det jeg gjør(bortsett fra frokosten).. Vet du hvordan det står til med kaloriene her? Blir det både lavkarbo og lavkalori? du er ikke i ketose vel?
silje 
|