Sv: Hvor mye trener dere?
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Slenger meg på her.
Jeg trener ikke mye akkurat, men akkurat nok for meg.
Ca femten minutter yoga hver dag (hender jeg tar en time i helga, da har jeg bedre tid) har fått stenhard mage! (under bukfettet som foreløbig fortsatt er der, haha) jeg opplever yoga som den beste trenignsformen ever, og får utrolig bra pust av det, og våkner til om morran på grunn av at jeg får satt krutt i blodsirkulasjonen. All ryggondt er forsvunnet som som dugg fra solen
Og så går jeg alt fra tjue minutter til halvannen time hver dag.
Det er i forskjell fra før, da jeg tok trikken overalt, og trente yoga heller sporadisk...
Jeg har såvidt kikket litt på Yoga selv og bare trent litt på egenhånd. Det er veldig interessant og god trening, spesielt for meg som har hatt litt ryggproblemer.
Angående bukfettet ditt så kan du bli kvitt dette med å kombinere annen type trening. Man trenger ikke å trene direkte på muskler/fettområdene for å fjerne fettet. Jeg reduserte fett rundt magen uten noen som helst form for direkte trening på mage eller rygg (pga. problemene mine). Nå har jeg blitt ganske god og trener direkte på disse områdene, men da er det først og fremst for å få mer muskler der.
Har du noen gode ressurser (lenker) om Yoga?
|