Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 17:17   #18
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Får dere støtte av mann/kone?

Jeg får 100% støtte av min samboer - han har spist det samme som meg hele dette året jeg har spist lavkarbo. Det har hatt veldig mye å si!

Han er en slank og spretten fyr som aldri har hatt problemer med vekt eller allergier eller noe slikt, men jaggu merket han helseeffektene han også: Han sover bedre, og er mye mindre trøtt på dagtid, har et helt annet overskudd enn før.

Vi har hatt våre diskusjoner på hva som er lurt å spise og ikke, men det har alltid gått greit. Tror han synes det er utrolig gøy med så mye ny og spennede mat i huset! Vi er veldig glade i mat begge to, så da er jo dette en perfekt diett å gå på

Nå har han begynt å spise litt ris/pasta/brød igjen, fordi han har savnet smaken av det, uten at det plager meg (jeg har ikke lyst på sånt lenger).

I begynnelsen krevde kostholdet mye planlegging, omlegging og ikke minst standhaftighet, men nå går det liksom av seg selv, og jeg vil ikke tilbake til slik det var før!

Jeg tror at dersom du bestemmer deg for dette kostholdet, MorStine, så er cluet å gjøre det til et kosthold du skal leve på livet ut. Informer alle rundt deg om hva du har tenkt å holde deg unna, og sett deg ordentlig inn i filosofien du skal følge. Dersom du bestemmer deg for å gjennomføre det så skal du se at det faktisk blir moro, og at kritikerne kommer til å komme på din side etterhvert som du får bedre overskudd og humør

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat