Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-04, 10:40   #861
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Prinsesse Alexia og Barie nr. femmillionerfemhundreogtrettien

Jeg lå litt i sengen i dag tidlig med lillemor på to ved siden av meg mens vi ventet på å våkne helt. Vi hadde slått på tv'n så hun skulle få med seg barne-morgen-tv. Og jeg blir helt oppgitt jeg. Nå øser de ut med reklame for all verdens shit som ungene skal ønske seg. Det er jo ingen grenser jo!!! SÅÅÅÅÅÅÅ utrolig mye teit det går an å produsere og selge før jul da!! Nå kommer da Barbie i versjon nr. firemillionerfemhundreogtrettien eller noe slikt. Som snurrer rundt når du holder henne på hodet. Og babydukket som er en prinsesse og som lyser opp med lyselektroder når hun er prinsesse.... Så det er valgfritt altså. Enten så er man prinsesse eller så er man ikke sier jeg... Jeg spyr av alt det ubrukelige dritten som blir produsert og forsøkt solgt. Og de verste er at folk går fem på. For hva skal foreldre, tanter og besteforeldre gjøre da... når de bortskjemte drittungene allerede har alle leker på hele jorden? Jeg håper det finnes noen fornuftige mennesker igjen har på jorden som klarer å finne på gode alternativer. Hva med å fjernadoptere en søster eller bror til ungen i stedet? Lære ungene noe om ordentlige verdier?
Nei, jeg blir skikkelig oppgitt jeg.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo