Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 00:40   #6
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kan eg bruke ketolysekuren for å gå ned 5kg?

Det er jo ikke farlig å være i ketose, så jeg vil tro det ikker er noen hindring at du bare skal ned 5 kilo. Ketolysekuren er utviklet for de som har mye overvekt, og du kan sikkert ikke regne med å gå ned så fort som de som skal ned masse. Det er somregel sånn at til nærmere en er målvekten, til vanskligere er det å gå ned. Dessuten, hvis du finner ut at kuren iog ketose kke passer for deg, så er det ganske raskt å spise noe som gjør at du kommer ut av ketosen.

Tenkte også at jeg skulle nevne Atkins, som har en veldig fin tilnærming til lavkarbo og å finne rett karbonivå. Der starter en med et par rene uker i ketose med 20 kh per dag, også legger en til 5 kh pr uke etter en viss stige, slik at en finner det nivået på antall karbohydrater en kan innta og fortsatt gå ned i vekt, og etterhvert holde vekten. Atkins vedlikeholds kostohold og Fedon er ganske likt, og passer perfekt å leve på resten av livet.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat