Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 02:53   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvor enkelt kan det gjøres? HELT ny på dette!

Hei, og velkommen hit!

Jeg vil si: JA, du kan gjøre det enkelt. Jeg har aldri vært glad i å telle karbohydrater! Men det er viktig å spise variert og å få i seg forskjellige grønnsaker, f eks ikke bare spise agurk og issalat, som inneholder veldig lite næring. Og så er det lurt å få i seg både fett, karbohydrater og proteiner til hvert måltid.

Kutter du ut ris, pasta, poteter, brød etc, så vil du høyst sannsynlig gå ned. Så enkelt er det - vanligvis. Men det finnes fallgruver også, bl a for mye kaffe, søtningsstoffer, melkeprodukter som kan virke som stoppere på vekttapet. Men dette lærer du om etterhvert. Lag deg gjerne en journal der du skriver ned hva du spiser, så kan du få råd og vink av andre underveis!

Lykke til!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat