Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-04, 14:31   #863
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Nå kommer da Barbie i versjon nr. firemillionerfemhundreogtrettien eller noe slikt. Som snurrer rundt når du holder henne på hodet. Og babydukket som er en prinsesse og som lyser opp med lyselektroder når hun er prinsesse.

Herreguuuud, som jeg leeer!! Er det mulig..

-

Nå skal jeg ut i vinteren, det er nyyyydelig vær og varmt og snøen smelter, så å ta sykkelen går sikkert strålende.. Jeg trenger røyk (!), og får ikk epenger før imorra, så da later jeg som jeg er "kjempeflink" og panter de tre bæreposene med flasker fra festen de andre hadde her i helgen.. også VIPS, så glemte jeg visst å legge penger i felleskassa.. før i morgen...

Okei, okei, jeg vet det er kjempesleipt, men.. hva gjør man ikke for helsa si?... Dvs, den psykiske helsa si.. Ikke den fysiske, siden jeg skal kjøpe røyk for pengene.. Men jeg vet jeg kommer til å bli helt skrullete om jeg ikke får røyk idag, og jeg FÅR jo penger imorra.. Og den felleskassa har jo ikke vært brukt siden vi flytta inn, og det ER jo snillt å drasse på masse pant i to kilometer, sant..?

HÅH, nå fikk jeg dårlig samvittighet også.. MUFF.