Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 20:57   #42
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg har ikke lyst til å melde meg inn.

Jeg er redd for å bruke for mye tid. Jeg synes jeg bruker litt for mye tid foran pcen allerede. Og hva er vitsen med å registrere seg hvis en ikke vil bruke tid der inne?

Dessuten har jeg ingen gamle klasse"kamerater" jeg ønsker kontakt med. Årevis med mobbing er gjemt, men ikke glemt. Vel, det var et par snille, men jeg vil ikke at de andre skal oppsøke meg. Og å legge meg ut med fullt navn, da kan hvem som helst kontakte meg.

Skal heller ikke melde meg inn. Men da fordi jeg synes hele konseptet er gummelt...... Liker IKKE all denne utlegginga om seg selv der, bordet fanger liksom..... Datatilsynet har jo til og med advart folk!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat