Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Nja, si ikke det, de har endel treningsklær på HM BiB-avdelingen
Forøvrig skjønner jeg veldig godt det du sier, men jeg vil også si at ting er hva man gjør det til. Jeg veier mange kilo for mye, uten at jeg ønsker å definere hvor mange (tickeren er kun delmål 1...) og jeg har i perioder (da jeg veide mindre enn nå) latt meg stoppe av min egen tankegang og overbevisning. Men så tenkte jeg at jeg har alltid elsket å trene, og vært aktiv siden jeg var liten (og likevel... go figure! ) Så jeg overvant min egen redsel og kilofokus og kom meg på treningssenter. Som med mye annet har jo inspirasjonen kommet og gått (mye gått de siste par åra...), men jeg har stort sett svømt, trent spinning og i høst noe vannaerobic. Og jeg må si at hverken på svømming eller vannaerobic var jeg alene om å være stor, det var heller de små tynne som skilte seg ut. Og på spinninga er jeg heller ikke den største, eller hvertfall ikke aleine om det.
Jeg prøver ikke å si at du skal på senter, men jeg bare prøver å si at ikke la en forutintatt mening du selv har gjort deg opp ødelegge for noen muligheter! Enten det er på trening eller andre ting man dropper fordi man føler seg utenfor og for stor. Det er alltid mest en selv som tenker på det! Og er man avslappa til det selv blir andre det også. 
Det er viktig det du sier om ikke å la seg stoppe av hvordan man ser på seg selv. På mange områder driter jeg i det, feks basseng og strand, hvor jeg i den forstand viser langt mer av kroppen enn på treningsstudio. Det er bare at det minner meg så utrolig mye om en arena jeg bare forbinder med nederlag, gymsalen på ungdomsskolen. Dette gikk i bunn og grunn ikke opp for meg før nå, så takk for innspill som har ført til økt selvinnsikt
Som mamma har jeg alltid vært opptatt av at min overvekt ikke skal føre til at ungene mister fritidsaktiviteter, derfor hever jeg meg over både blikk og hvisking, selv eksplisitte kommentarer. Kanskje jeg tar opp Yoga på SATS igjen, det var i bunn og grunn ganske ok, og det var bare 3 øvelser jeg ikke fiksa (og her er vi inne på ok en kjerne i vegringa, jeg vil i bunn og grunn beherske ting før jeg har lært dem, HATER å ikke fikse ting, og er nok mer enn redd for å føle meg dum for ikke klare og henge med).
mvh
ps, og boksing er gøy!! 

|