Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 09:24   #43
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Jeg håper også at themonk har tenkt/skrevet veldig feil når han sier at diett alene vil øke muskelmassen.

Jeg mener bestemt å ha lest mange steder at dette skyldes økt cellefornyelse pga økt inntak av proteiner. Themonk??
Correct me if I'm wrong

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Kanskje jeg tar opp Yoga på SATS igjen, det var i bunn og grunn ganske ok, og det var bare 3 øvelser jeg ikke fiksa (og her er vi inne på ok en kjerne i vegringa, jeg vil i bunn og grunn beherske ting før jeg har lært dem, HATER å ikke fikse ting, og er nok mer enn redd for å føle meg dum for ikke klare og henge med).

mvh
ps, og boksing er gøy!!

Hepp! Her har jeg en sånn gladopplevelse. Har trent yoga i flere år, men mange av øvelsene gikk sånn halvveis. Blant annet klarte jeg ikke å få hodet i bakken på yoga mudra, og trodde det skyldtes at jeg ikke var myk nok.. Men etter at jeg begynte på Atkins og fikk kickstarta forbrenninga igjen, og ikke minst tilfeldigvis var nyoperert på samme tid, sånn at jeg måtte legge yogaen på hylla et par uker, så gikk plutselig hodet rett i bakken, og da var magen min sju cm mindre! Det vil si; jeg kom ikke helt ned fordi magen var i veien.
Det er når sånne ting skjer, at man inspireres til å fortsette! Yoga er kjempefint, og IKKE MINST lystbetont!

Må ellers nevne at jeg synes du har en kjempefin holdning til det du gjør, og du skriver og forteller veldig godt og reflektert om det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat