Tråd: Trimmer dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-04, 22:04   #23
Ulex
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 58
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Begod

Du gjør det meste veldig rett, men jeg anbefaler at du tar en tynn( ca 20 gram Whey) proteinshake ca en halvtime før trening og en ny shake rett etter trening( ikke vent en time). Det er ikke alltid dumt å pakke på med karbo etter trening, hvis målet er muskellbygging( ikke fettforbrenning)er det lurt å ta 1-2 bananer etter trening.
Du skriver ingenting om hvor lenge du trener, men når målet er å ha mest mulig veksthormon i kroppen økten være kort 30- 45 min.max en time , men da må du være godt trent. Forøvrig så vil treninga de frigi fettet slik at det er klart til forbrenning, så 20 - 30 min fettforbrenningstrening( gåing- rolig jogging) etter styrkeøkten vil være perfekt.

Trener forøvrig styrketrening RYP/HST 3 ganger i uken, målet er økning i muskelmasse, slankingen begynner i slutten av januar.

Nå er det vel mange oppfatninger om hva som er "rett", da. Jeg trener før jobb, så for meg passer det godt å følge anbefalingen i kostholdsopplegget mitt og trene på tom mage. Treningen tar ca 45 min + 10 minutter tøying, deretter en kjapp dusj og tre etasjer opp til frokost på kontoret. Dvs. det går vanligvis maks en halvtime før jeg spiser.

Denne måten å trene på er for meg en del av livsstilen med ProteinPower, og jeg trives med det. Jeg vil være sterk og frisk, og det er de sekundære effektene av veksthormon jeg er ute etter, ikke digre muskler. Ingen bananer til meg, takk!

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat