Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 17:53   #55
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Kan man komme i ketose med BMI på 20?

Dolphin: etterhvert som du har skrevet dine innlegg her, så må jeg si meg enig med de andre i at du har lite kunnskap om lavkarbo, og kanskje bør holde en litt lavere profil. Vi er mange her inne som har lest mye om emnet og også har lang erfaring med lavkarbokostholdets virkning på egen kropp. Det er faktisk en del ny kunnskap som ikke ha kommet inn i vanlige høyskolepensa, og de vil de sikkert ikke gjøre på lenge ennå. Likevel er det ikke til å komme fra at det er MANGE flere enn Skaldeman som har fått tilbake både helse og livlinje med et kosthold hvor karbohydrater er så og si fraværende.

Nå er jeg som sagt ikke tilhenger av å kutte ut grønnsaker, men for noen er det faktisk nødvendig i en kortere periode.

Jeg vil også få sagt at jeg har stor respekt for Skaldemans prestasjon, og han er et sabla godt eksempel for mange. Det jeg er skeptisk til er guru-statusen han får, fordi det er mange som hiver seg på hans ekstreme kosthold som ikke burde gjort det.

Når det gjelder trening, så er vel heller den store myten at det er det man går ned i vekt av, og det er en myte som blir tatt livet av her inne. Det betyr ikke at det er så veldig mange her inne som ikke tror at trening er bra. Jeg tror faktisk de aller fleste her trener på en eller annen måte. For mange har det vært umulig å trene før de begynte på lavkarbo, men kostholdet har satt dem i stand til det.



Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.


Frøy; det er kjøtt sammen med potet/ris/brød o.l. som forsurer kroppen, ikke det å bare spise kjøtt.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke vet veldig mye om kosthold ift Ph-balanse, men proteiner i seg selv er syredannende.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat