Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 20:26   #2
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye kan en kveld ødelegge?

Jeg har ikke veid en tortillawrap, men det blir fort en del karbo av det. Om det er maismel eller hvetemel, så er det altfor mange karbo. Leste et annet sted at et gram karbo binder 4 gram vann. Når du er så tidlig i slankekuren, så er mesteparten av det du har gått ned vann. Regn med at du går opp noe igjen.

Og klarer du å nøye deg med en? Hvorfor ikke droppe wrapsene og spis taco med skje eller gaffel. Fyll tallerkenen med taco, rømme, revet ost og salat, og en dæsj salsa. Det er jo dette som er det gode, wrapsen skal bare holde det sammen så en kan spise med fingrene.

To glass rødvin eller tørr hvitvin sammen med ost skulle ikke skade. Men pass på at det ikke er den søte hvitvinen! Det er en karbo-bombe. De fleste tyske hvitviner er søte, altså tilsatt sukker. Jeg drakk to glass rødvin en kveld og sjekket med ketosestix flere ganger neste dag. Jeg var fremdeles i ketose.

Kroppen forbrenner alkohol framfor fett, og alkohol binder vann. Du risikerer litt vektoppgang. Men litt skal en unne seg. Jeg ville heller tatt litt vin, men tortillaene lar jeg være.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat