Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 21:38   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spist for lite, opp i vekt?

Grønnsaker er bra. Og du kan spise en god mengde uten å ramle ut av ketose. Jeg er nok litt dårlig på det selv til tider... Men prøver å skjerpe meg da jeg trenger en liten boost snart!
Kan hende kroppen din samler vann, som en konsekvens av at du går for mye sulten? Er ikke sikker på om det er noe som er reellt, men jeg ville prøvd å få litt mer rutine på kosten. Spis en god frokost, og kjenn etter på kroppen når det er på tide med lunsj/mellommåltid. Om du går deg selv i sømmene en stund, så merker du hvor ofte du bør spise, og hvor mye. Og så kan man jo også være obs på aktivitetsnivået, en aktiv dag, i alle fall for meg, krever naturlig nok mere mat! Å starte en lavkarbodiett, også særlig om man har noen lidelser av insuln/hormon-slaget i tillegg er et pinlig nøyaktig detektivarbeid på kroppen. Det løsner nok når du finner din formel, skal du se!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat