Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-07, 22:34   #48
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?

Å trekke inn iform.no blir veldig useriøst mener jeg da de er typiske fettmotstandere og "elsker" karbohydrater, riktignok litt mindre resrektive de siste årene men langt i fra noen lavkarbere. Her inne bør man trekke frem de som er positive til lavkarbo som eventuelle kilder.

BiB:
Jeg er enig med deg. Du trenger ikke noen trening når du går på en så effektiv kost for fettsmelting som lavkarbo. Vent til du har nådd målet evt. er ca. 10 kg fra. Jeg vil også trekke frem boksing som meget bra trening som også er moro. Samt styrketrening, tennis, og badmington. Styrketrening er kanskje ikke fullt så moro men veldig effektivt. Jogging er ut! Å gå er heller ikke noe effektiv trening og ikke noe for vektnedgang. Men å gå tur for å få frisk luft og se naturen. Det er sunt og bra for helsa.

Og det er sant som sies at lavkarbo gjør at man øker i muskelmasse uten å trene noe som helst. Og med lavkarbo mener jeg max 50-60 g karbohydrater pr. dag.
Se på hannløven, den spiser bare kjøtt og sover nesten hele tiden. Den trener ikke i det hele tatt. Men sjekk den kroppen da! Masse muskler og ikke noe fett på den kroppen. Det burde flere tenke på.