Sv: Null karbo + Styrketrening = Framgang?
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
.....
Hepp! Her har jeg en sånn gladopplevelse. Har trent yoga i flere år, men mange av øvelsene gikk sånn halvveis. Blant annet klarte jeg ikke å få hodet i bakken på yoga mudra, og trodde det skyldtes at jeg ikke var myk nok.. Men etter at jeg begynte på Atkins og fikk kickstarta forbrenninga igjen, og ikke minst tilfeldigvis var nyoperert på samme tid, sånn at jeg måtte legge yogaen på hylla et par uker, så gikk plutselig hodet rett i bakken, og da var magen min sju cm mindre! Det vil si; jeg kom ikke helt ned fordi magen var i veien .
Det er når sånne ting skjer, at man inspireres til å fortsette! Yoga er kjempefint, og IKKE MINST lystbetont!
Må ellers nevne at jeg synes du har en kjempefin holdning til det du gjør, og du skriver og forteller veldig godt og reflektert om det.
Dette er hyggelige ord å få At magen er i veien, ja det har jeg opplevd, og også at den er mindre i veien nå enn før
Ser at det jeg selv hart tenkt, nemlig at det å dra rundt på disse kiloene er styrketrening i seg selv, også er nevnt av andre. Og ja, jeg merker at all fysisk aktivitet går lettere nå enn før.
Det er også utrolig flott at man får gode diskusjoner om myter knytta til kost, trening, vekt/overvekt, sunt/usunt, dette nettstedet er SÅ BRA!!!

|