Mofe: hehe tror ikke du skal være redd for at du er merket for livet Har heller aldri hørt om piriformisoperasjon, men så er ikke jeg kirurg heller , emn fysioterapistudent hadde du hatt ordentlig isjas tror jeg nok du hadde hatt mye kraftigere smerter, men vet at det er plagsomt. Tøyning vil nok jelve en del, men å beskrive en god tøyeøvelse med ord er lettere sagt en gjort. men kan anbefale deg en bok som er ganske grei å ha både ifht styrketreningsøvelser og tøyeøvelser den heter the consise book of muscles av chris jarmey. det er mange tøyninger som tar GODT på setet men å gi en god beskrivelse av hvordan er noe helt annet. Du kan f.eks sitte på gulvet med ene foten strekt ut bak deg som om du går ut i spagaten, mens den siden du ønsker å tøye ligger "krøllet" oppunder deg legg det så over dette bøyde benet. Litt avhengig av hvordan det bøyde benet og overkroppen ifht dette ligger vil du kjenne det tar ganske bra forskjellige steder på setemuskulaturen. Ja- håper du skjønte hva jeg mente nå ehe... Og sef - å sitte for lenge i ro er ikke av det gode - ut på tur i rolig avslappet tempo Kjenn også etter om du du kniper rompen sammen når du sitter står, og prøv å slapp av i stedet. Sjekk også at du sitter ordentlig ( at du sitter godt på sitteknutene og ikke på lårene og ikke er for lutet eller oppstrammet i ryggen når du sitter ). ja det var vel de råd jeg kom på i farta.....