Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 10:06   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spist for lite, opp i vekt?

Hvis det skulle være kaffen som hindret deg i gå ned, så kan man jo kanskje bite tenna sammen noe uker, og så drikke kaffe igjen senere... Brutalt ja. Jeg er så innmari glad at det ikke har påvirket meg, og jeg håper for din del at det ikke er pga den...
Jeg har aldri smakt koffeinfri, eller skjønt vitsen med det sånn egentlig, men det kan jo hende det er et alternativ.
Jeg tviler nok på at du kan legge på deg av kaffe, men at kaffe kanskje kan gjøre at du ikke går ned, skjønner?
Jeg tviholderpå koppen min assa. Det er virkelig noe skjønt og vakkert i å tusle opp i soffan i morgenkåpa de tidlige timer med en rykende nybrygget kaffekopp...

Men du, det du spurte om i journalen din, om man kan legge på seg på beina når man har mensen? Jeg tror i sånne hypertilfeller av mensen så kan kroppen samle vann på de underligste steder. Og i og med at den dietten du går på nå gjør en del hormonelt sett, så er det ikke så rart at du får mensen nå, selv om du ikke skulle hatt det, har vel noe å gjøre med 2 mnd opphold også, men mange opplever kluss i de kvinnelige rutinene i starten av en lavkarbodiett!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat