Sv: Noen med isjaslignende smerter? Trenger litt input..
Har hatt isjas i mange år. (På grunn av prolaps), og etter min erfaring er det beste reseptfrie smertestillende faktisk Naproxen som du vanligvis ville tatt mot menssmerter. Fikk det anbefalt av en lege da hverken Ibux eller de vanlige hodepine tabelettene hjalp, og jeg ikke hadde lyst på sterkere smertestillende. Prøv !
Om du har isjas eller falsk isjas er det ikke mulig for noen å si uten å undersøke deg siden symtomene er sammenfallende.
Om du går til fysioterepeut eller kiropraktor er vel hipp som happ etter min erfaring. Å snakke om operasjon er krisemaksimering på det verste. Det skal mere til enn dette Mofsen !
Men du kan jo dra til Hamar og få en viss dame til å sette noen nåler. Det er hva jeg gjør når det er som verst. (Vel, ikke på Hamar da, men hos en snill dame som heter Ting på Sandes. Jeg har blitt båret inn og gått ut igjen). Spør henne om hva hun mener iallefall....
God bedring