Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 14:42   #16
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som er på Eurodiett nå?

Skal man starte på Eurodietten så er det viktig at man er motivert! Er man ikke det så tror jeg det blir ekstra vanskelig! Jeg var veldig motivert fordi jeg hadde prøvd ALT uten å gå ned i vekt, så jeg var helt desperat. Da legen på Lindbergklinikken sa at jeg garantert ville gå ned på denne dietten så var valget lett og uansett om det var litt tøft i starten så visste jeg at det var verdt det og at jeg ville få resultater.

Dessuten synes jeg det nesten er enklest i fase 1 jeg, da kan man ikke gjøre feil liksom

Det som sikkert hjalp meg og gjorde at overgangen ikke ble så tøff var at jeg gikk over til lavkarbo lenge før jeg begynte på ED. Da var jeg allerede vant til å ikke spise brød, pasta, potet osv.

Lykke til uansett hvilken diett du velger.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat