Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-07, 22:44   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse-pause

Mentos: Har du målt cm? Det hender gjerne at kroppen tar av i omfang selv om vekta står stille. Mange opplever å få økt muskelmasse på lavkarbo, pga av det høye proteininntaket, og stabilisering av blodsukker. Og da går man nødvendigvis ikke så mye ned i vekt en stund, men kroppen skrumper likevel!
Og selv om du har bestemt deg, så er det faktisk ikke i det hele tatt særlig uvanlig at vekttapet stopper opp! Overhodet ikke. Og grunnen er som oftest at kroppen må stoppe opp og "tenke seg om", et såkalt platå. Jeg skjønner at det er frustrerende, men man må gi kroppen tid når man stiller den om på en såpass krevende og uvant måte som ketolyse.
Om du søker litt rundt her på forumet er jeg sikker på at du finner flere bekreftelser på det, samt betrygninger fra både Torkil og andre. Men som det er nevnt mange mange ganger, så funker ikke en diett for alle, men du har jo hatt innmari bra resultater så langt da, så synd å stoppe opp nå. Imidlertid er det jo kjempebra at du velger Lindberg

Lykke til, uansett hva du gjør!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat