Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-07, 18:58   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelper ikke trening på løshud?

Huden på innerarmene (og innsiden av lårene) er mye tynnere enn huden på utsiden. Grevinnemuskler og bulken på innsiden av lårene er noe av det vanskeligste å trene bort. Og huden er mindre elastisk. Jeg har hatt grevinnemuskler leeeenge og jeg HAR trent og HAR armmuskler. Men huden henger der allikevel. Det samme med lårene. Har alltid hatt puter på innsiden av lårene, helt øverst. Uansett hvor tynn jeg har vært (og jeg har vært skrekkelig tynn en periode) og uansett hvor veltrent jeg har vært (var treningsnarkoman i samme periode jeg var spiktynn) så har posene vært der. Litt mindre, men de har aldri gått vekk.

Har snakket med kirurg om dette for noen år siden. De kan fjernes kirirgisk, men det er for omfattende til at jeg orker tanken på å gjøre det. For meg er det kun kosmetisk. Grevinne musklene kan også fjernes kirurgusk, men det er en operasjon det advares mot da den ofte ikke svarer til forventningene og gir stor arrflate (langt arr i forhold til hudflate).

For de fleste som har så mye løs hus at de får det dekket av det offentlige vil det sannsynligvis ikke spille noen rolle med arrene, - siden huden ofte er mye mer plagsom og skjemmende.