Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-07, 10:23   #4
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Høyt blodtrykk.

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Hei.
Var hos legen om onsdagen og fikk beskjed om at jeg hadde høyt blodtrykk. Har ikke alle overvektige det?
Fikk noen piller, Atacand- så jeg regner vel egentlig med at det vil hjelpe.

Har nå gått på keto i 3 dager, men ikke ett gram har jeg tapt. Kan det være krydderet de bruker på kyllinglåret tru??

Har med unntak av under svangerskap og nå (etter å ha gått ned 25 kg ) alltid hatt bra blodtrykk, så det er ingen automatisk sammenheng. Piller eller ei, det som hjelper meg er det jeg kaller tanke-gang, altså gåturer der jeg setter av tid til å tenke gjennom det som stresser meg. For, blodtrykke henger i høyeste grad også sammen med mental helse, ikke bare vekt og andre fysiske faktorer. Stå på videre, det er mange som trenger mer enn 3 dager før det "skjer noe". Ikke stress med vekta, den måler bare en liten del av alt det positive du på sikt vil oppnå gjennom lavkarbo-kosthold.

Lykke til videre

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat