Opprinnelig lagt inn av Gamla, her. Kanskje du ikke bør ha den i hus i det hele tatt!? Bortsett fra det tror jeg at det er lurt for alle å holde seg helt borte fra sjokolade mens en går på Ketolysekuren. For noe vil kanskje også resultatet bli at vektnedgangen stopper opp. Ketolysekuren er en fin måte å kvitte seg med søthungeren. Hvis en stadig tilfører søtsaker vil jeg tror en har lettere for å vende tilbake til "gamle synder" når en engang er ferdig med kuren. Bortsett fra det har en jo bedre av å bruke de få gram med KH en skal ha i Ketolysekuren til salater og grønnsaker. Hilsen en gledesdreper!
Opprinnelig lagt inn av Gamla, her.
Kanskje du ikke bør ha den i hus i det hele tatt!? Bortsett fra det tror jeg at det er lurt for alle å holde seg helt borte fra sjokolade mens en går på Ketolysekuren. For noe vil kanskje også resultatet bli at vektnedgangen stopper opp. Ketolysekuren er en fin måte å kvitte seg med søthungeren. Hvis en stadig tilfører søtsaker vil jeg tror en har lettere for å vende tilbake til "gamle synder" når en engang er ferdig med kuren. Bortsett fra det har en jo bedre av å bruke de få gram med KH en skal ha i Ketolysekuren til salater og grønnsaker. Hilsen en gledesdreper!
Det nok sant som du sier, jeg bør ikke ha sjokolade i hus i det hele tatt. Nå er det heldigvis 14 dager siden jeg kjøpte den sjokoladen.