Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-04, 17:44   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei Littlestream !
Velkommen til oss. Tar jeg helt feil når jeg tipper at du kommer fra Lillestrøm ??
Er opprinnelig fra Strømmen sjøl, men har ikke bodd der på snart 39 år

Hengearmer, vinkarmer, grevinnemuskel..... Joda, det finnes råd. Her kan kan du lese om det vi kom frem til sist temaet var oppe !:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1301

Når det gjelder oppblåst mage er det ikke lett å vite hva det kan komme av. Jeg vet at man kan bli oppblåst ved å drikke for lite vann, spise for lite fiber, - ellers er det mange matvarer som kan skape en allergisk reaksjon ..... mel, kunstig søtstoff (maltitol, aspartame) .......

Skriv ned hva du har spist/drukket når problemet oppstår, så vet kanskje noen her inne løsningen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat