Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 01:41   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Klarte ikke å ta noe ketolysepause alikevel

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Jeg begynnte å skulle ha pause i helga å gå over til fedon, men i går måtte jeg bare komme meg tilbake på ketolyse igjen..

Magen har krympa selv om jeg har gått litt opp i vekt.. rart det der..

i går morges var jeg 74,0 kg.. og i dag var jeg 72,3 etter en dag med ketolyse i går..

litt skremmende å gå så fort opp i vekt.. av fedonmat

kommer nok til å måtte gå ned et par ekstrakilo før jeg gir meg sånn jeg har litt å gå på

Jeg ville heller tatt utgangspunkt i Ketolyse når jeg ble slank også - eller 5 kg unna ditt vektmål. Kanskje istedet for å gå over til en annen filosofi heller øke i grønnsaker, spise frukt og bær, kanskje litt mørk sjokolade, og nøtter. Men det er meg da. Nå har du lært Ketolyse og det kan være lurt å fortsette på det med noen justeringer som nevnt.