Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 13:18   #7
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Re: Konferanse 19. juni

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Ringte nettopp arrangøren, og han sa at det etter dagens program vil bli tatt initiativ til oppstart av et alternativt diabetesforbund. Lurer på om det har noe med dette å gjøre: http://www.matoghelse.no/index.php?id=431704

Jepp, har det!
Jeg har meldt min interesse som medlem i den nye diabetes-foreningen. Blir neppe med som noen "ressurs"/rådgiver, men dog!
Anbefaler flest mulig å melde seg inn i denne dia-foreningen.
Fikk tildelt utkast til vedtekter, og det primære målet er altså å jobbe i mot diabetes, overvekt og andre tilstander (insulinresistens/metabolsk syndrom), ut fra andre kost/ernæringsfilosofi enn den statens ernæringsråd trer over hodet på folk!
Virkemidlet er å oppmuntre og anbefale et kosthold som inneholder en størst mulig andel ferske, naturlige matvarer med et begrenset innhold av karbohydrater og med lav glykemisk belastning.
Come join!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat