Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 19:18   #7
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Er det ulovlig å kjøpe kosttilskudd fra utlandet? (Nille?)

Dette temaet har vært tatt opp flere ganger før. Fra land innen EU/EØS kan man bestille legemidler for inntil tre måneders personlig forbruk. Anbefalt døgndose på pakka bestemmer. Dette innebærer også kosttilskudd, inkludert de kosttilskuddene som er klassifisert som legemidler her hjemme. (Typisk isolerte aminosyrer, enzymer, hormonlignende stoffer osv.)

Det er med andre ord ikke lov å bestille fra USA. EU-land er helt ok, men kun tre måneders forbruk. Når man reiser selv er reglene annerledes. Da mener jeg det er inntil 6 måneders forbruk, men jeg er ikke sikker.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat