Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-07, 08:11   #11
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg går F*** meg på veggene snart

Opprinnelig lagt inn av KarboKiller, her.

Har vært på i snart 4 måneder, og slanket meg siden nyttår. Har ennå til gode å sprekke ordentlig, men nå er jeg så lei av fett og kjøtt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjlre av meg.

Åh jeg kjenner meg igjen. Har holdt på siden februar... mat som jeg tidligere elsket har blitt til mat som jeg må tvinge i meg. Jeg er aldri sulten men vet jeg må spise. Må bare prøve å ikke spy den opp igjen mens jeg spiser.

Tror jeg trenger å ta meg en pause og oppleve et karbohelvete igjen så jeg kan sette pris på hvor mye bedre jeg har det på lavkarbo uansett kvalme.

PS. karbohelvete for meg er synonymt med oppblåst mage, masse fising (lukter ape også) og kroppen full av vann. Og å føle meg trøtt, slapp og uopplagt fra jeg står opp til jeg legger meg. Og en god natts søvn avbrutt med at jeg våkner opp en gang per time. Og når vekkerklokka ringer er jeg like trøtt som jeg var da jeg la meg.
Men uansett, jeg trenger ei pause. Varer muligens en hel dag før jeg er tilbake på lavkarbo.

PPS... burde ha skrevet dette på min journal, mente ikke å forsøple tråden