Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-07, 10:39   #5
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hvordan starte?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe, se heller for deg en tallerken med en stor saftig biff, smørstekt sopp, smørdampet brokkoli og fet bearnaisesaus.

Eller laksefilet med rømme eller hollandaisesaus, smørdampet brokkoli og stekte paprikastrimler.

Eller hva med en salat med masse kylling, bacon og fetaost?

Lavkarbomat tørr og kjedelig? I think not.

Signerer Iset med en , er så glad hun presenterte meg for dette forumet, det har gjort at jeg har tatt av 3 kg på 9 dager

Og kjedelig mat??? Nei nei nei... Det er SÅ masse digg vi kan spise, og variere i. Jeg har alltid gått på sulte seg i hjel-dietter og sprukket hver gang. Nå har jeg hverken søtbehov eller sultfølelse! Altså, er sulten før måltidene, men ikke etter, slik som de andre diettene har gjort meg.

Anbefales på det sterkeste. Men om du bare har noen få kilo du skal kvitte deg med, er vel kanskje ike Ketolyse tingen for deg Heller Fedon, kanskje da...