Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-07, 03:01   #1
monaw
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Stockholm, Sverige
monaw er på en erverdig vei

Låtsas vara någon annan ...

Jag är en svensk tjej på 26 år som har ett problem. Undrar om nån har nåt tips på nån metod som fungerar snabbt om man vill gå ner i vikt.
Jag har under en längre tid haft svåra problem med min vikt. Jag känner mig ful och äcklig pga jag inte är smal, utan väger 98 kg! Det har gått så pass långt att jag inte vill ta kontakt med personer i verkliga livet längre. Det är lättare att bara sitta framför datorn.

Jag vågar aldrig berätta allt om mig själv heller. Jag utger mig för att vara nån annan för att mitt dåliga självförtroende inte ska ta kål på mig. Ibland händer det till och med att jag utger mig för att vara kille bara för att få prata med folk jag tycker om I vilket fall som helst har de vänner jag fått via internet nu börjat droppa bort. Jag kommer aldrig kunna träffa dom ju, ta en kaffe eller äta middag.

Jag känner mig dum som lurar andra, men jag skulle inte klara av att skaffa vänner som jag måste umgås med i verkligheten. Dessutom tycker jag så mycket om mina vänner jag har kvar här på nätet, vad ska jag med dom?? Jag kan inte erkänna ju, då kommer dom aldrig mer vilja prata med mig...

Någon som gjort något liknande? :S

Sist redigert av monaw : 01-06-07 kl 03:05. Årsak: klantade till det med storleken och nu kan jag inte ändra tillbaka det :s
monaw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: måste börja med en Svar med sitat