Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-07, 20:40   #10
Havregryn
Medlem

Havregryn sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ett sted i Norge
Havregryn er ny på veien

Sv: Havregryn's smågryn(t)

Fredag 1 juni

Regn-Regn-Regn
Det regner noe så salig i dag,men til uken er det meldt opp til fler-og-tyve-grader så da er det bare å stålsette seg og være tålmodig.Solen kommer!

Brus
Det er med skam og melde at jeg har forsynt meg grovt av Tab også leser jeg ett eller annet sted her inne om aspartam!! Husker bare ikke hvor.Kan det være derfor vekten er som den nå engang er tro?
Iallefall,jeg har gått over til Cola light når brus skal drikkes.Mulig det ikke er så mye bedre men nå får vi se da.Jeg holder meg jo innenfor karbo-grensen,dvs jeg kjenner ikke mine grenser(vel noen av de da!) når det gjelder karbo men holder meg godt under 35 nettokarber ,men jeg spiser jo ikke det samme hver dag så det varierer.

Fredagskos
Her i huset er det fredagen som er viet til hovedhelgekos,da er det ofte taco,en sjelden gang hjemmebakt pizza.I kveld var det taco,godt & mettende.Jeg spiser bare salat,ost,kjøttdeig(m/krydder)løk og craime fraiche,og det smaker fortreffelig.

Dagens evaluering: Godt innefor karbo grensa.

Ha en fortreffelig helg!

Hovedfokus: Velvære

Sist redigert av Havregryn : 01-06-07 kl 20:41. Årsak: skriveleif
Havregryn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins/lavkarbo filosofi'n Svar med sitat