Sv: Se på magebildene mine?
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
Pokker!!! Jeg har gått ned nesten 2 kilo siden jeg tok magebildene. Men har ikke krympet en cm, hverken rundt waist eller abdomen!!!!
Jeg skjønner ikke hvor kloene forsvinner fra? Ikke fra dobbelthaka nei! Jeg har syklet, tilogmed med 2 barn bak i tilhenger. Springer på jobben istedenfor å gå. Har tatt mage og ryggøvelser.
Men jeg gir meg ikke. Skal gå ned mye mer, en gang må magen krympe??? Den må da bli flatere etter hvert når jeg går ned i vekt? Driter i om det blir en tom skinnpose, vil ha bort fettet.
Jeg skulle gå ned 10 kilo sa jeg. Nå har jeg ombestemt meg, vil gå ned mer, helt til BMI 25. Da må det merkes en forskjell!
Gratulerer med to tapte kilo
Men jeg synes ikke du burde henge deg opp i kilo og BMI FOR mye! De bildene jeg så av deg, du så veldig slank ut, og selv om magen din ikke har fulgt helt etter enda, så blir det sikkert bedre. Kroppen vil jo uansett stoppe opp vekttapet når den er fornøyd uansett.
Og om du trener mye, så vil du også få større muskelmasse, det vil si at du kan komme til å veie mer, men være mindre likevel
Lykke til! Tenk sunt

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|