Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-07, 10:41   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se på magebildene mine?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg har kraftig beinbygning, det er årsaken til at jeg tåler å veie så mye. Har håndledd, knær og ankler som er virkelig grove. Var sammen med en ganske bredskuldra kar på 180 cm i mine yngre dager. Vi lå og slappet av... ...og jeg kikket ned på føttene våre og begynet å fnise. Han hadde så tynne ankler, jeg var 1 cm større rundt enn han. Mine små 38-føtter og hans 42-føtter. Og da var jeg tynn, veide ikke mer enn 65 kilo, så det kunne ikke være fett.

De fleste reagerer med overraskelse når de hører hvor mye jeg veier. Skal ikke skryte på meg så mye muskler, men har vel gjennomsnittlig eller litt mer. Har gått og løftet mye.

Hihihi!
Jeg har kjempetynne veike ankler. Vrikker dem for et godt ord. Men likevel bruker jeg 41 i sko. Ser ut som en sjøfugl, men står støtt på jorda i det minste

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat