Tråd: Uvel!
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 17:25   #3
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Uvel!

Tusen takk, Frøy!

Dette ligner nok mye på det jeg opplever ja. Grusom angst, hodepine, slapp, kald og varm om hverandre, kvalm, skjelven, kaldsvetter, skvetten... I natt var jeg så dårlig at jeg faktisk ble redd! Men leita litt rundt på nettet og ser at andre har hatt lignende opplevelser, så da ble jeg litt letta.

Det kommer og går, sånn i bølger. Da jeg våkna var jeg endel bedre, jeg spiste frokost og så en film. Så ble jeg med noen venner på Verftet og tok en farris, satt der et par timer i sola. Ble skikkelig uvel igjen, og bestemte meg for å gå hjem.
Var så slapp at det var så vidt jeg kom meg hjem! Måtte ta lange pauser på den 10 minutter lange veien hjem

Så nå blir det bare å trekke for gardinene og se dvd i hele ettermiddag og kveld. (Prøver å sone ut at det er 25 grader og strålende sol)

Tror ikke jeg skal ta noen karbohydrater, dette er jo noe jeg faktisk MÅ gjennom dersom jeg skal bli frisk! Det må jo gå over snart? Dersom det går over om ikke altfor lenge så skal jeg bare fortsette som før, og prøve å holde ut... Kroppen er vel sikkert i sjokk akkurat nå og prøver å forstå hva som foregår!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat