Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 21:52   #11
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Noen på egenkomponert her?

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Jeg spiser selvsagt ikke brød som proteinkilde, jeg var kanskje litt uklar der Jeg spiser brød for fiberen sin skyld, og tar proteintilskudd for å få dekket proteinbehovet. Har prøvd meg litt med bønner og linser men er kresen av natur, men det kommer nok med tiden.

Få kontroll over blodsukkeret er noe jeg mener er viktig og føler jeg har relativt bra kontroll nå. En brødskive eller to om dagen er absolutt ikke noe som påvirker meg og kan umulig tro det påvirker noen for mye (så lenge man tåler det).

Folk jeg jobber sammen med spiser 6-8-10 brødskiver til lunsj, hver dag. Orker ikke tenke på hvor mye brød de spiser til frokost og kvelds.

Hva slags type vegetarmat spiser du?
Ren veganmat, eller spiser du egg og/eller melkeprodukter ?

Jeg spør fordi det egentlig ikke skal være nødvendig å ta proteintilskudd på vegetarkost.