Tråd: Avhengighet
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-04, 10:46   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

hehehe. kjenner jeg meg igjen? næææææh....

har vært avhengig av karbo i flere år jeg og. noe så sinnsyk. det begynte da jeg ble VEGETARIANER i 1997 faktisk! jeg erstattet kjøttet med baaare karbohydrater, brød, pasta, ris, osv osv. fikk ikke i meg proteiner utenom fisk en gang i uka...
la på meg ca 30 kg på 5-6 år på den måten. man tror vegetarianere er så tynne. HAH!!

jeg begynte heldigvis med kjøtt igjen da jeg var gravid (2 mndr på vei). fikk sinnsykt craving på kjøtt. tror fosteret fikk for lite proteiner faktisk. kroppen er utrolig flink å si fra.

gjett om min italienske mann og svigerfamilie ble glad da jeg begynte med kjøtt igjen? hehe. svigerfar mente omtrtent jeg skulle ta igjen for alle vegetar-årene, og presset i meg parmaskinke, biff og salsitchia (vet ikke hvordan det skrives, er en italiensk pølse) for harde livet hehehe.

er avhengig av karbojunkie jeg og ja. må nok innrømme det