Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-07, 23:34   #41
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

men det er bedre at de gamle blir litt lei enn at nye blir "skremt og ikke føler seg velkommen..

Er det??

Det er vel like viktig at folk som har vært her en stund fortsatt gidder å være her ...?

Denne tråden var ikke myntet på én person, bare en påminnelse Det går an å lete litt rundt, dvs at man bruker av sin egen tid i stedet for andres ... dessuten er det ofte flere nye poster om det samme med kort mellomrom, gjerne på samme dag ...! Kikker man seg litt rundt ser man fort at det er andre som har lurt på det samme ...

Det er helt greit at folk spør, men når det kommer en tre-fire korte spørsmål i ett innlegg, da river jeg meg litt i håret. For det er ofte de korteste spørsmålene som krever de lengste forklaringene. Mye enklere å svare hvis folk setter seg litt inn i det de lurer på - og spør ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat